[DUYURU] MBLAQ'in 6. Mini Albüm'ü『BROKEN』Toplu Alımı

Selam Dostlar!
Sonunda yine o zaman geldi! MBLAQ'in yeni albümünün siparişini vereceğiz :)

Kpoptown -> 13.20 $ albüm + 5.5 $ shipping
Yesasia -> 19.99 $ albüm + (Shipping 39 $ ve üstü için bedava)
Soompi Shop -> 16.99 $ albüm + (Shipping 38 $ ve üstü için bedava)
DVDHeaven -> 11.94 $ albüm + (Shipping albüm başı 5 $ civarı, sayı arttıkça shipping fiyatı düşüyor.)

Fiyatlar böyle olunca en mantıklısı DVDHeaven gibi görünüyor. Fiyat olarak 17 $ diyorum (38 TL) ve albüm elime ulaşınca size karşı ödemeli olarak kargoyla yollayacağım.

Bu toplu alımda diğerlerinden farklı olarak albüm alan herkese küçük hediyelerim olacak :) MBLAQ T-Shirt'ü, MBLAQ bileklikleri, MBLAQ balonları, MBLAQ lightstickleri ve dahasını da aldığınız albümle size hediye edeceğim~ (Sayıca az olanlar için kurayla)



Albüm almak istiyorsanız yapmanız gerekenler:
1. İsim-Soyisim, Açık Adres, Telefon numarası bilgilerinizi MBLAQTurkey facebook sayfasına mesaj olarak yollayın.
2. Size yollayacağım hesap numarasına 38 TL yatırın. Parayı yatırdıktan sonra, bana ne zaman (ayın kaçında saat kaçta) yatırdığınızı belirten bir mesaj daha atın. 
3. Toplu siparişi vereceğim ve 3-4 hafta albümün bana ulaşmasını bekleyeceğiz. 
4. Albüm ulaştıktan sonra, bana en başta verdiğiniz adrese albümünüzü kargoyla yollayacağım. (Genelde PTT kargo ile yolluyorum.)

[DUYURU] Music Bank Istanbul - MBLAQ Paketi Alanlar *Ya Da Almak İsteyenler* İçin Ayrıntılı Bilgi

Tekrar Merhaba,
SET C'nin satışları da kapanmıştır. SET D satışı hala devam etmektedir, konser günü de satışı yapılacaktır.

Set D: MBLAQ yazılı Balon - Neon lightstick (Üzerinde MBLAQ yazmıyor.) - 2 tane neon bileklik (Üzerinde MBLAQ yazmıyor.) - MBLAQ şarkı fanchant ve şarkı sözleri: 15 TL
**Tekli satış da yapılacaktır. Sadece balon, sadece bileklik vs. gibi.

Daha önce de duyurduğumuz gibi, siparişlerimizin geç gelişi nedeniyle kargoyla paket gönderimi yapamayacağız. Paketlerinin parasını ödeyenler konser günü, konser alanında bizden paketlerini alabilecekler.
Paketinizi verirken sizden kimliğinizi göstermenizi isteyeceğiz listemizdeki isimle karşılaştırmak için, lütfen yanlış anlamayın :)

En geç 6 Eylül Cuma akşamına kadar biletinizin nereden olduğunu mesajla MBLAQTurkey sayfasına bildiriniz. Adminler arasında önceden gruplandırma yapmamız gerekiyor.

Dağıtımı stad çevresinde yapacağımız kesin, ancak tam olarak şurada diyemiyorum. Yarın bir adminimiz stadyuma gidip kesin yer belirleyip fotoğraf çekecek, ben de size buradan bildireceğim. O zaman bu gönderiyi tekrar düzenleyeceğim, takipte kalınız :)

Paket almamış veya almayacak olabilirsiniz, yine de gelip bize bir merhaba deyin. Aslında A+ toplantısı yapalım demiştik ama o gün orada nasıl bir ortam olur bilemediğim için kimseyi zorlamak da istemem. Ben diğer Türk A+larla tanışmayı gerçekten çok istiyorum, neredeyse 3 yıldır MBLAQTurkey'i destekleyen arkadaşlarımızsınız ama hiç buluşma yapmak nasip olmadı. Dağıtım yaptığımız yere mutlaka uğramaya çalışın :)

Sorularınız için MBLAQTurkey sayfasına mesaj atabilirsiniz.
Setlerin hazırlanmasında yardımcı olan Bi Rain Turkey: Turkish Clouds proje ve photoshop ekibine çok teşekkürler.

[!] MBLAQ Fanchants for Music Bank Istanbul

 SMOKY GIRL
[G.O] Hollo deureoseon club! club! 
Siganeun amado saebyeok dusi! dusi!
Guseok bare anjaitdeon

Ganyeorin sonmoge remon juseu! juseu! (uh)

[Joon] She! she! was smoky girl

Jomyeonge bulgeun meoritgyeol
Seulpeo boideon nungae beonjin sangcheo (M.BL.AQ!)

[Thunder] Smoky girl smoky girl smoky girl smoky girl (girl!)
Girl smoky girl smoky girl smoky girl (girl!) 
Girl smoky girl smoky girl smoky girl smoky girl (S!mo!ky! Girl!)

Yang Seungho! Jung Byunghee!
Lee Changsun! Park Sanghyun!
Bang Cheolyong! MBLAQ! S!mo!ky!  Girl!

[Thunder] Neon nal ppajyeodeulge hae

Eoneusae nan ne yeopeuro dagagago itjanha (Park! Sang!hyun!)

[G.O] But neon swiun sarangeul hae

Han sunganui romance! 
Neol gajin jul aranneunde
She! she! was smoky girl

[Thunder] (she was smoky girl)
[G.O] Jomyeonge bulgeun meoritgyeol

[Thunder] (bulgeun meoritgyeol)
[G.O] jogeum seulpeo boideon
Nungae beonjin sangcheo (Jung! Byung!hee!)

[Seungho] Gyeote anjado dwae
Deo sege anado dwae baby girl
Hajiman hwajangina yeongicheoreom nal

Swipge jiwobeoriryeo hajanha (Yang! Seung!ho!)

[Joon] Jom deo dagawado dwae

Nal sege anado dwae baby girl
Eotteon seulpeuminji naege malhaebwa

Jigeumbuteo mame muneul yeoreobwa (Lee! Chang!sun!)

[Seungho] Smoky girl smoky girl smoky girl smoky girl (girl!)
Girl smoky girl smoky girl smoky girl (girl!)
Neoui jageun ipsullo nal bureobeorigo

Hwajangcheoreom seuk jiwobeorilgeol (M!BL!AQ!)

[Thunder] Ne sonen remon juseu! juseu! 

Meoljjeonghan neol bogo ttan nomdeureun silmanghan deusi! deusi!
Tto haebojido anha mullon neodo tush! tush! 

Musihagoneun jaju inneun irin deusi! deusi!
Nal bomyeo utji! utji!


[Mir] Heuksimi! eopdamyeon geumbang tiga nagetji nan
Miri soljikhage i bame chwihan
Uri ajik hal yaegiga manha baby

Seulpeun deuramana jjikjaneun ge anya gwaenhi
Seotun cheokdo! seodureuneun geotdo! hal pillyo eobseo

Son naemireobwa cheoeum mannatjiman
Jamsi deureoollae (Bang! Cheol!yong!) nae maeumui binbang

[Seungho] Gyeote anjado dwae

Deo sege anado dwae baby girl
Hajiman hwajangina yeongicheoreom nal

Swipge jiwobeoriryeo hajanha (M!BL!AQ!)

[Joon] Jom deo dagawado dwae
Nal sege anado dwae baby girl
Eotteon seulpeuminji naege malhaebwa

Jigeumbuteo mame muneul yeoreobwa (S!mo!ky! Girl!)

[G.O] Smoky girl smoky girl smoky girl smoky girl (girl!) 
Girl smoky girl smoky girl smoky girl (girl!)
Neoui jageun ipsullo nal bureobeorigo

Hwajangcheoreom seuk jiwobeorilgeor (S!mo!ky! Girl!)

Bu videoda fanchantleri açıkça duyabilirsiniz;


[DUYURU] Music Bank Istanbul MBLAQ Setleri Satışı

Merhaba arkadaşlar,
Günlerdir bizden Music Bank için haber beklediğinizi biliyoruz. Ama size başta da söylediğimiz gibi, bir şeyler kesinleşmeden paylaşmak istemedik. Şimdi hazırız! Konserde her A+’ın ihtiyacı olan setler hazırladık. Ürünü konser günü bizden gelip alabilirsiniz.

Balon: Üzerinde logomuzun bulunduğu çikolata renginde balonlardır.
Şarkı sözlerinin okunuşları: Konserde söylenme şansı en yüksek olan şarkıların Türkçe okunuşları yer alacaktır.
Fanchantler: Şarkı söylenirken, arka planda hayranların yaptığı tezahuratların sırası ve yerleri türkçe okunuşları ile yer alacaktır.


SET A: MBLAQ baskılı t-shirt + MBLAQ lightstick'i + MBLAQ bilekliği + MBLAQ balonu + Fanchant (Şarkı Sözleri) şeklinde ve 35 TL (Şu anda geçerli fiyat budur).



SET B: MBLAQ lightstick'i + MBLAQ bilekliği + MBLAQ balonu + Fanchant (Şarkı Sözleri) şeklinde ve 25 TL (Şu anda geçerli fiyat budur).


SET C: MBLAQ yazılı Tshirt ve Balon - Neon lightstick (Üzerinde MBLAQ yazmıyor.) - 2 tane neon bileklik (Üzerinde MBLAQ yazmıyor.) - fanchant - şarkı sözleri: 25 TL

Diğer Seçenekler:
Sadece lightstick + yanında MBLAQ bilekliği hediye: 22 TL (Şu anda geçerli fiyat budur).

SET A, SET B ve SET C SİPARİŞLERİ KAPANMIŞTIR!
İlginiz için teşekkürler. Daha önceden de duyuru yapıp setlerin içinde bulunan lightsticklerin stokla sınırlı olduğunu duyurmuştuk ve an itibariyle stoklarımız bitmiş durumdadır.


Şu anda satışta olan ve konser günü de satışı devam edecek setimiz;
Set D: 
MBLAQ yazılı Balon - Neon lightstick (Üzerinde MBLAQ yazmıyor.) - 2 tane neon bileklik (Üzerinde MBLAQ yazmıyor.) - fanchant - şarkı sözleri: 15 TL

Sipariş vermek için MBLAQTurkey veya Bi Rain Turkey: Turkish Clouds sayfalarına mesaj atabilirsiniz.

Ödemeler nasıl olacak peki? Ödemelerinizi isterseniz vereceğimiz hesap numarasına havale ya da eft yoluyla, isterseniz paypal yoluyla, isterseniz de mobil telefona para göndererek yapabilirsiniz.

Eğer havale-eft yapacaksanız hesap numarası;
Garanti Bankası Koşu Yolu Şubesi,
Ayşen Sevgi Öncül
Hesap no: 1016 - 6694120 
IBAN no: TR89 0006 2001 0160 0006 6941 20
Size tavsiyem bankadan değil bankamatikten yatırın. Bankadan yatırırken 25-30 tl işlem ücreti isteniyor ama bankamatikte işlem ücreti sadece 5 tl, daha avantajlı olur sizler için.
Parayı yatırırken bize net ücret (25 veya 15 TL) ulaşacak şekilde yatırın, işlem ücreti kesilmesin yani bize gelen paradan.


Setlerin hazırlanmasında yardımcı olan Bi Rain Turkey: Turkish Clouds proje ve photoshop ekibine teşekkürler.

[Röportaj] 130614 TENASIA - İşte Bu MBLAQ (Bölüm 2)

10 Haziran 2013 tarihli TenAsia için yapılan çekimler sırasında MBLAQ grubundan Mir. [TenAsia/ Gue Hye Jung]
Soru: Mir, MBC’de yayınlanan “Real Man” programında yer aldıktan sonra daha fazla tanındığını ve popülaritenin arttığını düşünüyor musun?
Mir: Aslında hayır. Daha önce yer aldığım TV şovları arasında en fazla şeyi bu şovda öğrendim. Ayrıca bu şovun kendisini de çok beğendim. Şovda tekrar yer almak için her zaman hazırım. Aslında, geçen haftaki bölüme katılabilirdim ama yeni albüm hazırlıklarıyla çok meşguldük, bu yüzden katılamadım. Şovda görevli personelin “Ne zaman istersen gel, özgürsün. Senin yerin her zaman hazır.” demesi beni çok memnun etti.

[Röportaj] 130614 TENASIA - İşte Bu MBLAQ (Bölüm 1)


Soldan sağa, 10 Haziran 2013 tarihli TenAsia için yapılan çekimler sırasında MBLAQ grubundan Seungho, CheonDung, Mir, Joon ve G.O [TenAsia/ ue Hye Jung]
“Sanırım yanıp kül haline geleceğim!” (Mir)
Kızgın güneşin altında yapılan çekimler sırasında şikayet etmelerine rağmen, kamera onları çekmeye başladığında gözlerinden ateş fışkırıyor. Anında üç buçuk yıllık kariyere sahip olan şarkıcılardan daha profesyonel birer idol haline geliyorlar. Böylece yirmili yaşlarında anime sohbeti yapan ya da oyun oynayan bir gençten uzaklaşıp erkeksi güzelliklerini ortaya çıkarıyorlar.
Bir yıl dört ay sonra K-pop sahnesine dönen MBLAQ, “Boşa zaman harcamadık.” (Seungho) diyor ve bunu söylemekte haklı çünkü bu süreçte ilk Asya turlarını gerçekleştirdiler. Japonya’daki faaliyetlerinin yanı sıra şarkıcılık, oyunculuk ve birçok şov programında aktif oldular.
TenAsia, sıcak, güneşli bir günde Seungho, G.O, Joon, Cheon Dung ve Mir’le buluştu.
Soru: Albümünüzün çıktığı bu ilk haftada neler hissediyorsunuz?
Seungho: Bir kez daha fark ettim ki bir şarkıcının yeri sahnedir. Her seferinde ilk performansımızmış gibi oluyor. Pratik yaparken de bir şeyi yanlış yaptığımızda sinirleniyoruz çünkü en iyisini yapmak istiyoruz.

[DUYURU] MBLAQTurkey Admin Alımı ve Projeler

Merhaba,
MBLAQ'in Türkiye konseriyle ilgili haberler arttıkça ben de sorumluluğumun arttığını hisseder oldum :) İlgilenenler bilir, 2 yıldır MBLAQTurkey facebook, blog, twitter, youtube vs. hesaplarını tek başıma yönetiyordum, bunun yanında ABM'de uploading coordinator ve MBA'de korece-ingilizce çevirmenlik yapıyorum ki bunlar buz dağının sadece görünen kısmı :) Artık tek başıma tüm bu sorumlulukları kaldıramadığımı siz de hissetmişsinizdir herhalde, o yüzden bu takıma yeni arkadaşlar almak istiyorum.
MBLAQ bir yana diğer gruplar bir yana diyen, günde en az 2 saatini ayırabilecek, takım çalışmasına uygun, saygılı, güvenilir, ciddi admin arkadaşlar arıyorum. Görevleri şöyle sıralayabiliriz;

  • Günlük videoların yayınlanması
  • Günlük haberlerin kısaca çevirilip yayınlanması
  • @TurkishAPlus twitter hesabının düzenli update edilmesi
  • MBLAQ twitter çevirilerinin yapılması ve twitter hesabımızda yayınlanması
  • Günlük fotoğrafların yayınlanması (MBLAQ dergi çekimi ya da herhangi bir etkinliği olduğunda)
  • Sayfada MBLAQ'le ilgili bilgi verme amaçlı küçük not//resim + söz yayınlanması
  • Benimle birlikte proje yönetiminde etkin rol oynayacak adminler
  • Röportaj çevirileri
  • MBLAQ eğlence programlarına altyazı hazırlayacak bir ekip

Bu konuların hepsine hakim olmanız gerekmiyor, sadece birini üstlenseniz de yeterli. İlgilenenler lütfen yangseunghotr@gmail.com adresine mail atsınlar.

Diğer konu ise projeler. Ben öncelikle Türk A+lar olarak birbirimizi tanımamız gerektiğini düşünüyorum, öyle ki sonrasında birlikte projelerde çalışabilelim. Bunun için çeşitli fikirler önerin lütfen, benim aklıma gelen şey bir hafta sonu İstanbul'da hepimize uygun bir yerde toplanıp piknik yapmak oldu. Hem tanışmış hem eğlenmiş hem de gelecekte yapacağımız projeleri konuşmuş oluruz, ne dersiniz?

[!] 130625 MBLAQ MTVK Röportajında Türkiye Konseri'nden Bahsediyor



MBLAQ'in Türkiye'ye geleceğini Seungho "Park So Hyun's Love Game" radyo programında duyurmuştu. Videoyu buradan izleyebilirsiniz, tarihi kesinleşmese de Türkiye, Meksika, Japonya vs. pek çok ülkede konser vereceklerini söylüyor Seungho, 44:30 civarında 터키 (Toki - Türkiye) dediğini duyabilirsiniz.

Bir sıcak gelişmeyi sizinle paylaşmak istiyorum, bu konuda şüphe taşıyan, MBLAQ Türkiye'ye gelmez diyen çok kişi vardı ama MBLAQ bizi yarı yolda bırakmadı ve bugün yayınlanan MTVK röportajında da Türkiye konserinden bahsettiler. Videoyu buradan izleyebilirsiniz.

2:11'den İtibaren Çeviri:
Soru: MBLAQ'in Meksika konseri nasıl ortaya çıktı?
G.O: Meksika'da tüm KPOP sanatçılarını içeren bir listeyi oyladıklarını duydum. MBLAQ birinci gelmiş ya da yüksek sıralardaymış. Bunun sonucunda bizi davet ettiler ve şanslıyız ki bizim de programımıza uygundu, kabul ettik. Bu bir kaç kez daha olmuştu. Yine aynı sebeple yakında Türkiye'ye gidiyoruz ve geçen yıl Şili'ye gittik. Bizi gerçekten çok onurlandırıyor.
3:20 civarında Seungho: Turumuz Ağustos'ta başlıyor, lütfen çok ilgi gösterin. Her bir hayranımıza tek tek ulaşana kadar çok sıkı çalışacağız.

Not: Meksika konserinin 8 Ağustos'ta olduğu kesinleşti ancak Türkiye konserinin tarih ve yeri hakkında kesin bilgi verilmiş değil, hep birlikte heyecanla bekleyelim :)

[ALBÜM SATIMI] MBLAQ - BLAQ% Ver. Albümü Satın Almak İsteyenler


Merhaba dostlar,
MBLAQ'in comeback'ine yardımcı olmak için ABM'den ellerinde olan 5 BLAQ%Ver. albümünü satın aldım. Aslında sadece para yardımında bulunacaktım ama karşılığında albüm almak benim de işime geldi :) Bu albümlerden satın almak isteyenler için 40 TL'ye kapınıza teslim edilecek. İlgilenenler yangseunghotr@gmail.com adresine mail atabilirler.
Albümlerin tamamı satılmıştır.